5 Kasım 2010 Cuma

YILLIK BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI (BEP) FORMU

YILLIK BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI (BEP) FORMU

Öğrencinin Adı - Soyadı:                                                                                                                                        Sınıfı:
BEP Hazırlama Tarihi                                                                                                                                           BEP Birimi Üyeleri

Öğrencinin Eğitsel Performans Düzeyi:
 



Uzun Dönemli (Yıllık) Amaçlar
Kısa Dönemli Hedefler ve Ölçütler
Başlama-Bitiş tarihleri
Sorumlu Kişi
1.













2









3.



















































                                                                          BÖP DEĞERLENDİRME FORMU

Öğrencinin Adı ve Soyadı          :
Kısa Dönemli Hedef                  :
Öğretim Yeri                              :
Araç- Gereçler                           :
Başlama/Bitiş Tarihi                :

Öğretimsel Amaçlar
B D
1
oturum
2
oturum
3
oturum
4
oturum
5
oturum
6
oturum
7
oturum
8
oturum
9
oturum
10
oturum
11
oturum
12
oturum
13
oturum

14
ot.
15
ot.

1.

















2.

















3.

















4.

















5.

















6.

















7.

















8.

















9.

















10.

















Değerlendirme Sistemi:   + : Bağımsız     S: Sözel İpucu              M: Model Olma       İ: İşaret yardımı         F: Fiziksel Yardım


YILLIK BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI (BEP) FORMU

Öğrencinin Adı - Soyadı:                                                                                                                                        Sınıfı:
BEP Hazırlama Tarihi                                                                                                                                           BEP Birimi Üyeleri

Öğrencinin Eğitsel Performans Düzeyi:
 



Uzun Dönemli (Yıllık) Amaçlar
Kısa Dönemli Hedefler ve Ölçütler
Başlama-Bitiş tarihleri
Sorumlu Kişi
1.













2









3.



















































                                                                          BÖP DEĞERLENDİRME FORMU

Öğrencinin Adı ve Soyadı          :
Kısa Dönemli Hedef                  :
Öğretim Yeri                              :
Araç- Gereçler                           :
Başlama/Bitiş Tarihi                :

Öğretimsel Amaçlar
B D
1
oturum
2
oturum
3
oturum
4
oturum
5
oturum
6
oturum
7
oturum
8
oturum
9
oturum
10
oturum
11
oturum
12
oturum
13
oturum

14
ot.
15
ot.

1.

















2.

















3.

















4.

















5.

















6.

















7.

















8.

















9.

















10.

















Değerlendirme Sistemi:   + : Bağımsız     S: Sözel İpucu              M: Model Olma       İ: İşaret yardımı         F: Fiziksel Yardım

1 yorum: